lauantai 9. marraskuuta 2013

Lauantai-illan treffit

Juu-u, sellaiset minulla on.

Nimittäin tämän ihanaisen Urhon kanssa


Tässä siis tuore perheenjäsenemme Urho. Hän edustaa Ashford-lajiketta:) ja saapui luokseni briteistä sillä valitettavasti vaikka kotimaisia kauppoja tahtoisinkin aina ensisijaisesti kannattaa niin useampi sata euroa hinnassa tuntuu kyllä ainakin minun kukkarossani.


Nämä puolestaan ovat rukin ruokaa ja niistä toivottavasti syntyy nättiäkin nätimpää lankaa. Vasemmanpuoleinen on Villavyyhdistä, aivan ihanaa Corriedalea ja oikeanpuoleinen värjäämääni Polwarthia. Oi onnea!

Oikeastaan minulla on tuolla vielä näitäkin tärkemmät treffit sillä pöytään on katettu suklaakakkua ja kahvia. Kaksi vanhinta lapsosta nimittäin täytti viime viikolla 16 ja 17. Minun pieneni, minne se aika katosi? Nyt siis kakkua syömään ja rakkaita halimaan.

Ihanaista lauantaita teille lukijani.

4 kommenttia:

  1. Tuo kiinnostaa minua, mutta missä välissä ehdin, eläkkeellä? Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tähän nyt satsasin, koska reuma aiheuttaa normirukin kanssa ongelmia. Aikaa täälläkin tarvittaisiin tuplasti lisää, miten se kulkeekin noin nopeaan?

      Poista
  2. Onnittelut Urhosta ja sopuisaa yhteiseloa sen kanssa.
    Just tänään puhuttiin Lilan kanssa tästä kuitujen kanssa hifistelystä, ei tämmönen tavallinen langankuluttaja ymmärrä mitään noista hienoista nimistä, onko ne lammasta vai minkkiä;)
    Kustille rapsutuksia ja maukuja Halilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, no juurikin näin, en minäkään näistä oikein tajua;) mutta tosiaan lampujahan nuo. Korjatkoon joku jos väärässä oon. Kusti just naukaisi harmiaan häkissä olosta, vissiin sen merkki, että parempi on jo kun jaksaa kitistäkin, hihii! Halille kanssa mahdollisimman hyvää oloa, ihana mirri.

      Poista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.