torstai 27. tammikuuta 2011

Tunnustus





Maijulta Männiköllä  sain tälläisen hienon tunnustuksen, kiitos kaunein.

Tähän kuuluu myös tehdä itsestään 7 tunnustusta.  Nämä nyt eivät koske pelkästään minua, mutta ehkäpä tämäkin hyväksytään. Tämä onkin hankalaa, mutta yritetäänpä:

1. Minusta sanotaan aina, että olen niin rauhallinen ja tasainen. Mutta kaikkea vielä, temperamenttini on kuuluisa: Lapsi sen jo aikoja sitten sanoi: Kaijjuu ku leijjona!
2. Olen joskus harrastanut Dartsia ja ollut jopa Suomen A-listalla 30. parhaan joukossa
3. Olen lähtöisin Oulusta, mutta rantautunut tänne etelään jo pikkutyttönä
4. Tein elämäni ensimmäiset 20 vuotta töitä konttorirottana taloushallinnon ja myynnin parissa, kunnes sitten pöyristytin läheiseni ja lähdin ammatillisen kuntoutuksen pariin. Olen ratkaisuuni enemmän kuin tyytyväinen.
5. Olimme Miehekkään kanssa "susipari" liki 12 vuotta ja kolme lasta, ennen kuin saimme aikaiseksi mennä papin puheille. Hitaasti hyvä tulee, eikös?
6. Sairastan reumaa/sle:tä sekä keuhkofibroosia.
7. Olen onnellinen!

Minä luen monia upeita blogeja, joten en osaa jakaa tätä vain 15:lle. Poimikaa siis mukaanne visiitille tulevat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.