tiistai 2. helmikuuta 2010

Nallekarkkipäivä


Onnistuin osumaan paikalle kerrankin sopivaan aikaan ja jäykähköt näppini suostuivat riittävän ripeään näpyttelyyn. Tulos on nähtävissä yllä: We´re different: Herbstfarben 100% superwash - paketti kotiutui tänään. Vasemmalta lukien Versuchskaninchen x 2, Jeton, Spice Market ja Kürbis. Oi - kaikki niin herkkuja. Jetonia minulla taisi olla ennestään, mutta mielestäni tämä WD-versio on paljon tummempi, joten ei haittaa vaikka tuplana onkin.

Nyt onkin pakko kysyä: onko muilla samaa ongelmaa kuin minulla? Minusta kaikki värit ovat ihania ja pidän kaikista. Siinähän minulla riittääkin sitten haalittavaa jos mielin kaikki ihanaiset Wollmeisen värit koota, heh! No, onneksi vain vitsailin, ei tuota keräilyä lompakko varmaankaan kestäisi.

Viikko pikkuhiljaa puolessa ja kiirettä pitää, puikkoihin olen vain satunnaisesti ennättänyt tarttua. Harmittaa, tarvitsen ehdottomasti sen määrätyn annoksen neulomista joka viikko, muuten meinaa käry korvista jo nousta. Jospa se tästä taas rauhoittuisi meininki.

Mukavaa viikkoa kaikille, lumitöitä riittää!

4 kommenttia:

  1. Upeita lankavyyhtejä! On ihan liikaa ihania värejä, mä haluaisin seinällisen ihania lankoja ihanissa väreissä, tuskinpa kuitenkaan koskaan saan.
    Lunta riittää ja nyt jopa aurinko paistaa, upea talvipäivä!

    VastaaPoista
  2. Mammutti: sielu kaipasi täyteläisiä lämpimiä sävyjä ja sitä tosiaan sain. Oih, seinällinen lankoja, ihanaa haaveilua. Tänään oli jo sellainen ihan keväisen aurinkoinen kimallus hangilla.

    VastaaPoista
  3. Ompa upean värisiä vyyhtejä!
    Minä sorruin ostamaan niitä nallen kukkaketo keriä 4kpl;) Vaikka olisihan nuo langat oikeasti vielä riittäneet aika kauan...

    VastaaPoista
  4. Lila: helpottavaa, että muutkin sortuvat johonkin enkä vain minä:)

    VastaaPoista

Lämpöinen kiitos kommentistasi:) Niitä on aina niin mukava saada ja lukea.